środa, 29 lipca 2015

Efekt Motyla

Efekt Motyla
バタフライ効果
Gray spojrzał na niebo gdzie słońce dumnie wisiało nad Magnolią, kąpiąc ją w swoim gorącym blasku. Brunet czuł, że ma już sucho w ustach, jednak jego część w pokazach będzie trwała jeszcze jakieś dwadzieścia minut. Tyle właśnie pozostało do chwili, w której będzie mógł zrzucić z siebie ubrania, które według niego były po prostu śmieszne. 
W dodatku tak beznadziejnie swędzą! - pomyślał wyciągając dłonie przed siebie. 
- Magia Tworzenia: Lodowy Smok! - krzyknął, a z granatowych kręgów nad jego dłońmi zaczęła wyłaniać się postać lodowego smoka, co wywołało salwy podziwu tłumów. Lecz nawet mimo tego usłyszał jak Luvia woła jego imię, będąc dwie platformy za nim. Skrzywił się lekko jednak na jego twarzy po chwili pojawił się uśmiech skierowany do zafascynowanej widowni, która z najwyższym skupieniem oglądała poczynania lodowego tworu. Jednakże część ludzi już zaczęła podziwiać maga za nim.
Kątem oka dostrzegł jak Laxus przygląda mu się z lekkim politowaniem. Blondyn w przeciwieństwie do Greya miał na tyle szczęścia by wykręcić się od brania udziału w festiwalu. Grey poczuł naglę niesamowitą ochotę by mu przyłożyć.

~ * * * ~

Siedmiolatek nadął policzki, kiedy to jego mama wyszła z pokoju, a do jego szarych oczu napłynęły łzy. Chłopiec już od miesięcy czekał na ten festiwal, jednak szczęście go opuściło. Zachorował już w sam poniedziałek, a do tej pory nie wyglądał jakby w niedługim czasie miał wyzdrowieć. Sięgnął po chusteczkę czując jak na nowo zaczyna mu cieknąć, kiedy to słyszy jak coś uderza w okno. Przerażony upuścił materiał i spojrzał na widok za szybą.
Ciemne chmury pokryły jeszcze nie tak dawno szafirowe niebo, a z obłoków, co jakiś czas wylatywały błyskawice. Przerażony tym widokiem pisnął, lecz po chwili jego ciekawość zwyciężyła nad strachem. Zapomniał o cieknącym nosie, gorączce i osłabieniu, jakie chwilę temu mu towarzyszyło.
Przylgnął do szyby, a jego srebrne oczy rozszerzyły się, gdy zobaczył jak chmury zaczynają nienaturalnie się poruszać. Na początku powoli, jednak z każdą chwilą obłoki przyśpieszały tworząc coś na znak tornada jednak takowego nie było. Słyszał krzyki rodziców, którzy chowali rzeczy do domu bojąc się, co może się z nimi stać.
Srebrne oczy na nowo skoncentrowały się na punkcie, który z niewiarygodną szybkością zaczął spadać z nieba. Lecz nie tylko on przyglądał się temu zadziwiającemu zjawisku, jego rodzice, jako iż byli bliżej z łatwością mogli zobaczyć długie czarne włosy, czy nieprzytomną postać.
Jej ciało im bliżej znajdowało się ziemi tym szybciej spadało i na nic w tej chwili zdałoby się biadolenie czy modły, tego nikt nie mógł zatrzymać, a zwłaszcza para biegnąca w stronę dziewczyny.
            Wiatr, który jeszcze chwilę temu igrał z potężnymi na swój wiek drzewami jakby opuściły nagle siły, a jego pozostałości delikatnie muskały wszystko dookoła.
To była sekunda, a brunetka uderzyła z całą mocą w ziemię. Z jej ust dało się słyszeć cichy jęk nim zemdlała.
            - Hibiki, szybko! Trzeba ja zabrać do domu!
 _____________
Przyznaję, mogło to trochę zanudzić, jednak od czegoś trzeba zacząć, prawda? Jednak to chyba jeden z niewielu (a przynajmniej w moich planach) tak nudnych rozdziałów.
  

15 komentarzy:

  1. ... napisałam komentarz 1 lipca i chyba nie wysłało... zastanawiam się co o tym myśleć xD
    Do rzeczy,
    Ty chyba uwielbiasz tajemnicze początki, nie? XD
    Tak coś zauważyłam :D
    Ale fakt, było troszku nudno ;< mam nadzieję, że jak wbiją CB to będzie się działo ^^
    Ok to tyle ode mnie~
    Do potem, Hime ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * 1 sierpnia xD
      Głupia ja xD

      Usuń
    2. Ja tu dzisiaj rutynowo wchodzę by przekonać się, że będzie pisało "Brak Komentarzy", a tu taka niespodzianka ^.^ Tamten komentarz był, był XD i właśnie ze względu na niego pojawił się w końcu ten rozdział(?)
      Tak bym chciała aby był 1 lipca ;_; bo już sierpień i niedługo po wakacjach ;(

      Usuń
    3. * 1 sierpnia xD
      Głupia ja xD

      Usuń
  2. Eee... nawet 2 razy się wysłało :O
    Jaka magia na tym bloggerze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Określę to tak:

      http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130507221500/slodkiflirt/pl/images/8/81/Nat_nowe_wdzianko_-_facepalm.png

      Facepalm by Nataniem XP

      Usuń
  3. Po pierwsze: przepiękny szablon. Jak go zobaczyłam, to się w nim całkowicie zakochałam!!!
    Po drugie: Faktem jest, że prolog prosty i w zasadzie nie pokazuje, o czym będzie blog, jest jednak przyjemny i bardzo dobrze napisany.
    Pewnie zostanę i będę czekać na kolejne rozdziały ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon Ci się spodobał ^.^ Miło wiedzieć, że komuś podobają się moje szablony (//▵//)
      Prolog miał być pod pewnym względem prosty jednak mam nadzieję, że pierwszy rozdział wyjdzie mi znacznie lepiej ^^
      Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  4. Lubię proste a zarazem intrygujące prologi. :)
    A ten taki był. Niby krótki, ale już się zastanawiam kim była dziewczyna, która nagle spadła na ziemię. ^^
    I mam dziwne wrażenie, że Gray będzie jedną z głównych postaci. Bo po co inaczej akurat o nim byś wspominała? :D
    Styl masz lekki i przyjemny, błędów nie wyłapałam. ^^
    Czekam na rozdział pierwszy. ^^
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Gray nic powiedzieć nie mogę, tajemnica zawodowa XD
      Dziewczyna, która spadł na ziemię może jeszcze Cię zaintryguje ^.^ Zszokowałaś mnie niewyłapaniem błędów O.o
      Miło mi, że wpadłaś do mnie i w najbliższym czasie spróbuję się odwzajemnić ;)

      Usuń
  5. Zaczynając komentarz nie mogę, nie wspomnieć o pięknym szablonie *-*
    Drugą, przyciągającą mnie rzeczą jest "Laxus♥OC" napisane w SFT - już zdobyłaś moje serce :D
    Prolog niezbyt przedstawia to co może pokazać nam opowiadanie w przyszłości, ale jest bardzo... przyjemny. Fajnie się go czytało, lekkim zaskoczeniem był Hibiki w ostatnich słowach...
    Wzbudziłaś moje zainteresowanie, dlatego... Błagam, napisz pierwszy(i następne oczywiście) rozdział *-*
    Czekam i pozdrawiam,
    Su :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć, że szablon przypadł Ci do gustu. Hibiki... *nic nie powie* Cieszę się, iż przyjemnie czytało się ten "wstęp" oraz, że udało mi się wzbudzić Twoje zainteresowanie. Kolejne rozdziały już się piszą ;D

      Usuń
  6. Hejo! W końcu znalazłam chwilę, aby do ciebie zajrzeć. Musisz mi wybaczyć ten brak czasu :/
    Więc zaczynamy! Przepiękny szablon <3 Sama robiłaś? Jeżeli tak to może kiedyś zamówię ;)
    Rozdział nic tak naprawdę nie wnosi - to po prostu wstęp, więc nie powiem co o tym myśleć, bo nawet nie mam pojęcia co się będzie dalej działo.
    Grey..... czy tak się pisze jego imię? Mnie się wydaje, że nie XD To jest Gray. Taka literówka, ale wpadła mi w oko, więc tylko oznajmiam.
    Myślę, że jeszcze zajrzę o ile pokaże się ciąg dalszy ;)
    Pozdrawiam
    ~Natsuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon Ci się spodobał, bo sama go robiłam ^.^
      Wiem, że rozdział nic nie wnosi, ale od czegoś musiałam zacząć, a za literówkę dziękuję i już poprawiam. Ciąg dalszy oczywiście, że się pojawi i to chyba już niedługo~~

      Usuń